tävling:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

hejhej!:)
just nu gör jag inte så mkt:)kom typ nyss hem från en tävling i byske det gick jätte bra jag kom 2a jag var 16 sek efter Ida Gustafsson:)<3i förrgår så sov jag hos matilda till lördag då vi for på ett"zoon läger" uppe i fotbollshallen det var kul:)sen for jag hem duschade och åt sen for vi tillbaka till matilda och grattade hennes pappa som hade fyllt år:)där var jag med matilda och becky fast det blev bata ett litet tag för sen skulle jag till vallsberget och där skulle jag glidtest mina nya skidor mot mina gamla mina nya gled typ 5 meter längre än mina gamla:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)sen for jag hem och satte mig och såg mellodifestivalen jag hejjade typ på alla som var i toppen:) men looreens låt var grymt bra!!!:) men nu ska jag gå och  duscha sen ska jag slappa elr vara med nån:) men hejjjs !:)
gillar den bilden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0