....:P

tjobre!:)
Just nu gör jag inte så mkt:) ligger bara i soffa och slappar!!:P vaknade typ elva idag och sen dess har jag inte gjort så mkt! jag ville följa mamma och pappa till stan men det fick jag ju såklart inte eftersom jag var sjuk i torsdags och skulle va hemma från skolan idag.... :(
sen när dom kmr hem så har pappa köpt en surfplatta.. :( :D det vill jag oxå ha :) sen efter det åt vi middag vi åt fläskfile' och sen  åt vi efter rätt det var chokladmousse med bär  det var hallon och björnbär :) det var jätte gott!!:)
sen har jag typ inte gjort nå mer,
VI har ju Looov nuu!!:)     på lovet blire väll att slappa,va med kompisar, träna,tävla,åka slalom, fara och sova hos Ida<3 och fara på ett zoonläger:) hahahh har typ planerat hela lovet:)))) men nu ska jag fortsätta se TV!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0