helg:-)

hejj:)) kom hem från nina för ett tag sen:) så just nu sitter jag bara och slappar framför tv /surfplattan:):)
i morron vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir väll kanske typ att va med nån elr göra nått annat;))
direkt efter skolan idag så for jag och nina till stan:):)!vi gick och kollade lite och fikade såklart:)!jag fick med mig en tröja från gina och ett par kortshorts från cubus ni kanske får bilder på dom nån dag:) på söndag så blire att tävla i sunderbyn jag startar typ kring 12 och jag startar SIST fatta glad jag blev när jag såg startlistan !!!:):) jag älskar och starta sist för jag älskar och jaga  och gillar inte så mycket att bli jagad:))sen när jag kommer hem så blire vää att va med nån:) nästa vecka på tisdag ska vi på valls med skolan deet blir kul! och sen på onsdag så ska jag fara på skol-dm i sävast så jag missar en hel skoldag för att få fara och åka skidor:):) gode så skönt och jätte jätte roligt!!!men nu ska jag se tv och bara mysa för det e ju HELG !!!!:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0