tjoooobre;P

           hej, 
  just nuue sitter jag i datasalen och väntar på bussen,
sitter nämligen och pluggar lite engelska,och när jag kommer hem måste jag  plugga  järnet på svenska..no..tyska.. och ännu mer engelska.vi fick en svenska läxa idag som ska va klar i mogon vi ska demostera om nått.... 
ikväll ska jag då göra nått kul iaf jag ska nämligen fara och åka skidor meed natalie:). jag ska lära henne lite teknik och prov åka inför storforsloppet på lördag. kulkul.. :D:D:D
sen efter det ska jag gå tbaks till det tråkiga pluggandet...
i morgon  ska jag på skolan  sen ska jag väll plugga sen ska jag på träning det blir lite skidbytes träning å så..
bussen går typ på 20 min så jag ska fortsätta att plugga nuee:(
               ↓
www.klockren.nu
               ↑


haha:D kul humor...

hejss.. :)

sen klassresan.. känner mig fin :D

sötNinni:)<3

sötisarna<3




Kommentarer
Postat av: Ida

Klockren.nu Jag och nåra kompisar satt och skratta åt de i typ 1månad om inte mer åxå(;

2012-01-25 @ 21:32:30
URL: http://iloveyounow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0