hohohohhoho:D

hejhejhej nu var det ett tag sen jag bloggade men jag hade en bloggpaus men nu ska jag försöka blogga mera:D
på julafton var vi iaf hos mormor och morfar  det var jätte roligt:D jag fick
*sällskapsspel
*kläder
*smycken
*tofflor
*bioccheckar
*wii-spel
*mm...
sen dagen efter var vi hos farmor och bosse, det var  jätte roligt och vara där :D:D:D
jag fick
*en hel läskback:D
*ett spel
*nagellack och smycken
* biocheckar

på nyär var vi hos urban öhman  på förmiddan var vi och spelade bandy på gympa hallen i bergsviken :D
vi körde föreldrarna mot barnen barnen vann med 37-16 :D:D:D
sen for vi hem och duchade sen for vi upp till urban vi åt hästfile' med potatisgrateng och massa annat gott:D....vi var där till typ kl 2.

i måndags var jag på ett endagsläger på vallsberget :D första passet åkte vi klassiskt i 1 o en halv timme
sen åt vi lunch( spagetti och köttbullar...)
sen gick vi och böt om till skate saker och då skulle vi köra ett skate pass i en och en halv timme när det var en kvart kvar då ramlade jag i en neförsback... jag fastnade i djupsnön med högerfoten och for vidare med kroppen .... om ni fattar;( så jag och mamma for in på lassarettet och skulle rönka foten :( det var iaf inte bruten men det var en ordentlig stukning.. jag hade kunnat slita av ett ledband men som tur var så gjorde jag inte det :D men resten av alla på träningslägret akulle och bada kl 4  jag fick ju inte följa med för att jag knappt kan gå:( men mamma lovade mig att  hon skulle bjuda mig på piteåhavsbad när jag blev bättre  i foten....





 just nu sitter jag på mammas jobb vid datorn  snart ska vi äta lunch vi ska vara här till ca kl 4 sen ska jag typ va med nån ...:D
 det hära blev ett långt inlägg men men.....

hejdåå// denbästa  :D<3

skidor<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0