:P

TJO,TJENA,HEJSAN,HEJ elr nått:D'
förlt för att jag inte har bloggat nå men jag har varit i umeåååå hela helgen:P det gick jätte bra på lördagen var vi med på   lax spelen i täfteå det var jag moa jenny och två skellefte tjejer.:P jag kom 2a :P efter prisutdelningen så han jag och mamma på stan i ca en halv timme jag hittade en  tröja som var as Snyggig... :P på söndan så var det en fortsättning p tävlingen i täfteå  det var en sorts jaktsntart i vännäs så jag startadew fem ssek efter moa  och sen var alla andra strykna....  :( men det var kul ämndå:)  jag kom tvåa...Grattis Moa<3
sen tog typ prisutdelningen två och en halv timme  det  var ganska drygt..... sen for vi hem och senare på kvällen var jag med matilda:P kulkul:P nu gör jag inte så mkt men hejdååååå :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0