:O)

hejhej:O)
just nu gör jag inte så mkt jag sitter typ framför tv:n och bara slappar:P
idag har jag varit på skolan det var lite smått långtråkigt men vi e ju lediga  i morgon :P och sen på kvllen vare ju skidträning det var sjukt kul att träna... :P <3 i morgon då vi är lediga ska jag först på begravning:( sen ska jag va med Evve och matilda dom kanske ska sova hos mig vi fr se ....:D till helgen ska jag typ bara träna och vara me kompisar det bli ingen tävling i helgen för att jag vill vila innan kalla anka  cup som bara e på 1 vecka!!! ni kan inte fatta hur mycket jag  längtar!!! :P <3 men nu har jag inge mer att skriva så GODNATTI :P <3



<3<3

bilderna får bestå av två söta figurer:P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0