KALLE ANKA CUP 2012 :P <3

hej!! :P

just nu gör jag inte så mycket har typ inte gjort nått på hela dan föratt jag har varit ledig:P kom hem typ kl halv 1 på natten:O

Fredag: så var det distans:) det var roligt men jag tyckte inte det gick speciellt bra jag var så spänd i överkroppen när jag åkte:( men jag kom 35 av 71 :)
sen på kvällen så var det invigning:)det var i ishallen i sveg  först så gick vi som i en "parad" till ishallen när vi kom dit så höll anna-karin (skid-skytt) ett tal sen var det en tävling mellan lagledarna från varje distrikt:) sen var det ett band som spelade som hette "Hack i skivan"... som var sisådär.... :)

Lördag:  på morronen så var det en 600 meters sprint och sen på eftermiddagen så var det ski-cross:P sprinten gick typ upp för en backe som var brant sen gick det ner för en backe som var brant sen var det ett "långt" upplopp:)  Jag kom 23a av 71 personer. Mellan mig ida gustafsson och ida waistedt skillde det 3 tiondelar sammanlagt !! ida gustafsson var före ida waistedt sen kom  jag :P På ski-crossen så kom jag 25 av 71 fast än jag ramlade ...... :( när man startade så var banan så att först kom  slalomen sen var det en uppförs backe sen var det några jätte isiga stora gupp och efter sistaguppet så ramlade jag :( sen var det en snurrport och sen var det en "chikan" och sen en backport....sen var det upploppet... :P:):):):):):):):)
sen på kvällen så var det Kamrat middag med prisutdelniing:) maten var jä´tte god det var en kyckling pasta å nån annan pasta men gott vare iaf:P det var några "tävlingar" på scenen där en från varje distrikt skulle upp i olika tävlingar ( det e svårt att föklara) :) vi hade fått en beskrivning om att skicka upp våran Godisgris så vi skickade upp Albin:) tävlingen var så att dom fick en bilpåse med dom bilarna så skulle dom sätte upp så många bilar som möjligt i ansiktet  på 2 minuter :)han hedde typ upp 25 i ansiktet men han kom inte till semifinal.....:)
sen for vi hem och typ prata sen gick vi och la oss:)

Söndag:  så gick vi upp kvart i 7 och började packa:P sen gick vi och åt frukost sen skulle vi fara till stadion för att köra staffett:) jag fick köra lång staffet och så fick jag ta startsträckan:( :) det var ju massstart och jag startade som nummer 39 och växlade som nummer 14 så jag är jätte nöjd:) sen var det både kort staffet och ski-cross staffet :)sen efter det var det prisutdelning och sen åkte vi med bussen hemmåt :/ :)
vi kom 3a i totalen:)


Grattis till Moa som vann hela kalle anka cup i min ålder... :) <3


ni får bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0