heeej:P

heejjjj:D
sorry för att jag inte har bloggat nå men jag har helt enkelt inte orkar elr haft tid...
det här har jag  gjort i helgen... :P

Fredag:så var vi på begravning den började typ kl 11 först var vi i öjebyns kyrka sen gick vi på minnesstunden på margretelund.. det går int och berätta så mkt mera om det men iaf, efter begravningen så for jag hem och
skulle snabb städa men det blev inte så  det blev typ en 3 timmars städning istället sen skulle jag va med Matilda och evve också skulle dom sova hos mig.....det var jätte roligt:P

Lördag:  så var jag med evve och matilda till ca kl3 sen for jag och träna.. skulle ha tränat en timme men det gick inte så bra att åka för attt det blåste så mycket så man typ stod still när man  åkte i motvind men kul varedå att åka i medvind....:D men det är ju alltid kul att åka skidor :P<3sen efter träningen var jag med matilda:P när hon kom så gjorde vi 3 minuters kola men vi misslyckades lite med den vi hedde i för mycket kakao så det typ inte gick att äta:Psen efter det så bakade vi kladdkaka och gjorde en ny 3 minuters kola:P det blev gott :P sen satte vi oss framör gladiatorerna /melodifestivalen och åt 3 minuters kola,kladdkaka och drack cola:P kände att  vi var nyttiga då men gott vardet:P

Idag: så for jag och tränade  kl 12 på vallsberget medans alfons sprang bredvid mig:P det gick bättre idag  för det var inte så blåsigt som igår... det känns riktigt bra ingör Kalle Anka Cup nu gäller det bara att hålla sig frisk innan det då:Dlängtar SJUKT MKT!!!:P <3 men efter träningen for jag iaf till mormor och morfar :P sen har jag typ bara pluugat till svenskaprovet på onsdag och så har jag suttit vid datan :P

:P oj det här blev lite långt.... hoppass ni orkade läsa allt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0