uppdatering på topp...... eller?

tjuu:))
uppdateringen har inte varit på topp jag har heltenkelt inte orka blogga...:) men just nu gör jag inte så mkt jag ska snart äta:):)
på lovet har jag varit med kompisar rensat och städat mirr rum (inte kul!!) varit på stugan tränat och bara slappat :)  i morron ska jag fara in till stan och tömma våra kameror och sen efter det ska jag packa till dm i kiruna:) kmr att bli sjukt kul vi far dit på fredag morron och är där till söndag? på fredag sp är det sprint och på lördag så är det distans   och vi kanske ska åka staffet på söndsg iaf vi får i hop en tredje person:):) kmr inte blogga nått i helgen kmr deremot att blogga i morron:) det blev ett ganska kort inlägg men ville barasäja att jag lever... men nu ska jag gå ocj äta så goodbye;);) och godnatt;z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0