hemma:)<3

hejhej!:)
kom hem kring halv 6:) så just nu gör jag inte så mkt är jättee trött  men har ju tävlat hela helgen och så här gick det
Fredag:så gick vi upp kl 8 och åt frukost och så gjorde vi oss klara för en bilresa till Kiruna:) när vi kmr dit så far vi direkt in till stadion vi kommer dit ca halv 2:):)
på fredan var det sprint:) först på prologen så var jag ganska nervös för jag hade en norska som startade baki mig men den gick ganska bra ända jag var på topp 12 kom 9a :)för vi var 22 åkare i min klass och efter prologen så gick topp 12 till a final och resten åkte ut:)och sen i finalen så startade jag i andra startledet ca10 meter bali dom i första startledet:)men jag var i kapp dom i första backen:)sen så försöker jag bara trycka på:) jag kom i mål som 4a men jag blev Dm 2a efter Nelly!:)sen på kvällen så spela vi lite kort och ritade på en witeboard tavla:)
Lördag;så vare distans jag startade ganska långt bak idag och banan var rätt så tuff och jag kom 9a i tävlingen och 5a i Dm:) sen efter prisutdelningen så for vi och handlade till tacos sen for vi till där vi bodde och började laga till mat det vart suuuuuper goottt:):)
sen så tog vi det lungt och typ spelade kort och såg lite tv :):):):)
Söndag; idag så var det staffet jag åkte med ida gustafsson och en från kalix som hette erik vi skulle åka vi var ett mix lag så vi fick som igen ``placering`` men jag hade 6e bästa tid på min sträcka i killarnas klass:)
men ni får bilder nån annan dag så hejjdå:)):))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0