Bilder :D

Hej sitter just nu och bara slappar :)
igår så tävlade jag i kalix det var distans spåret var 4 km långt och det kändes riktigt bra att åka:)
Jag kom tvåa efter Maria Olofsson hon vann över mig med 1,5 sekunder lite störande men e ändå jätte Nöjd:*)!!
och idag så var det sprint i kalix först på prologen så vann jag med 2,7 sekunder över wilma lindgren:)
sen på A-finalen så var det Jag.Cornelia,Maria,Elina och Wilma:) det var gansk jämt i starten sen i neförs backen innan en uppförsbacken så drog jag ifrån pch i första delan av uppförsbacken så drog jag ifrån och sen vare bara en neförsbacke sen upploppet;) och då vann jag !!!:)) och jag fick en kamera som pris!!:) Jag e sjukt nöjd!!:)
här får ni bilder från helgen :) ;)
    
:):):):)
    
:):):):)
    
:):)
   
:):P
   
:):)

söötis!:):)

Grattis Madis :)<3<3

:):):)

:):):):)

hejdåå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0