amanda<3

hejhej:)
just nu så sitter jag bara och kollar facebook och bloggar:)
har nyss varit med amanda<3vi var först inne och pratade sen så gick vi ut:)hehe
ihelgen så har jag varit i kåbdalis med evve:) vi for fredag kväll när vi kom fram så satte vi oss och såg film sen gick vi och la oss sen vaknar vi kring 8a och gör oss klara sen far vi ut och åker slalom sen åker vi 6 åk sen går vi t baka till förgården och sitter och spelar spel ett litet tag:)sen ska evve lära mig och åka snowboard det gt väll inte så bra från början men sen lär jag mig lite bättre oc då far vi direkt och åker i en lite törre backe och det gick väll hyfsat iaf:):) sen efter typ  10 åk så far vi tvaka till husvagnen och äter lunch sen åker vi några åk till innan vi far tbaka till husvagnen igen när vi kmr dit så spelar vi spel osv... sen går vi och duschar och bastar sen går vi tbaka och åt
middag och direkt efeter middan så ska jag  och evve gå till hennes mormor och morfar.. och då går evve fel väg och ja det gick ju som det gick:)haha!! sen så  när vi kmr dit zå sätter vi oss och ser kvällen e din ett tag sen när vi gpr tbaka då går vi rättväg:) sen när vi kom tbaka så såg vi en film..... jag har iaf haft jätte kul:):):):)
men nu ska jag sluta skriva så heejdåå:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0