\ (¤_____¤) /

hejhej :)
just nu gör jag inte så mkt :)  i morsse så vaknade jag ca halv 11 då täkte jag bara "dra" mig i sängen men då somnade jag om  men vaknade 11 i då stället de var gode så skönt :)när jag vaknade så  gjorde jag mig klar snabbt sen skulle jag fara in till stan en snabbis och föra över bilder från mitt minneskort till en dvd jag vill ju så klart kunna ta bilder när jag ska till kiruna i morron :)   \ (-____-) /sen efter jag kommit hem så har jag bara tagit det lungt och packa :)  men iaf i morron ska vi upp kring halv 7-7  sen ska vi dra iväg till kiruna till skid-dm kommer att bli SJUKT kul men när vi kmr dit så ska vi till boendet elr så ska vi direkt till stadion första tävlingen blir iaf sprint kmr bli sjukt kul men e jätte nervös för jag har en norris baki mig ( norge) hehe :) sen på lördag så är det disstans 4k tror jag iaf:) och sen på söndag så kanske jag ska åka staffet  men det beror på om vi får ihoå en 3dje åkare :) (man måste va 3 pch vio har bara fått ihop 2) :/ :D:D:D ni får såklart bilder när jag kmr hem :)
sööt :)
goodbye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0