heejjjjj:)

tjuubre :o)

jag bloggar typ aldrig men jag har inte tid men kommer blogga så ofta som jag kan:):)

i lördags var jag på ett zon läger inför länslaget:) de gick väll sådär :)  efter det for jag hem, Amanda har kommit upp från kiruna  så ddå var jag med henne hon sov över hära till idag det var jätte kul på förmiddagen så var vi på vallsberget och åkte rullskidor vi åkte i en och en halv timme :) det kändess som vi åkte ungefär i 15 minuter :)  sen  for vi tillbaka till mig men hon skulle bara hämta sina saker sen skulle hon åka hem till kiruna:(:(:(:(:(  sn har jag inte gjort så mycket mer :) men nu ser jag tv :)


Amanda<3
i
i kåbdalis?  längtar  till vintern vill ju åka skidor:) <3


skiiiidoooor<3<3<3<3<3

:)


hejdåå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0