tjuuuuubre:)

Heeej:)
sorry för att jag inte har bloggat  nååå men har haft en lite bloggpaus men nu ee jaag tillbaka:):):):)
i helgen har jag varit på skidtävling det var första tvlingen pch det var första gången jag
åkte klassiskt men det gick SUPER BRA ända Jag vann!!:D :P också fick  jag träffa söötamandalunberg:)
och alla andra kommpisar jag inte har fått träffa sedan förra säsongen det var jätteroligt:):D
jag kanske ska upp till amanda nr hon fyller år
!!:) ni får nåfra bilder från barca nuuuuue:)!

på camp noou:)<3

<3

nr arenan nästan var full!:)

utanför akvariumet:)

en rokka från ackvariumet:)

i ackvariumet:)

catedralen:)

utanför campnou:)

under matchen

en gubbe som spelade utanför sagrada familia:()

ett coolt ställe:)

<3:)

ni får lite mer bilder sen :)


tjarå:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0