tjuubre:)

heej  nu göör jag inte  så mycket sitter bar och ser TV :) medd idag har jag städat mitt rum:( också har jag varit med Evelina och hennes kusin!!:) det var kul kanske blir att hon sover här i morgon:)  i frdags for jag ju till barcelona!! det var jätte kul där vi var ju och såg fotboll på camp nou  barca spelade mot mallorca Messi gjorde en hattrick alves gjorde ett mål och en anna gjorde ett annat mål :) vo har också  varit på stan jag har köpt
en Tröja och  hallsduk där det står FCBARCELONA :) och tre ringar tuggummin och några till saker
vi var på catedrale i  arcelona occh i en byggnad som hette sagrada familia!!:)
jag har inga bilder nuu men får bilder på det sen :):):):):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0