Elevrådets dag!! :D

Heejhoppp

idag på skolan hade vi elevrådetsdag man fick välja mella fotboll,Brännboll,cykelutflykt pingis rundbädminton. Jag valde Brännboll vi förlorade 2 matcher och vann en vi  var i final men den fölorade vi mot Ninas lag !! <3:D
sen när jag kom hem så gick jag ut och tog kort ni får bilder sen !!! och sen  jag sen åt jag och for  på fotbollsträning det var jätte vaarmt jag höll på att svettas ihjäl sen när jag kom hem så väntade jag en timme och sen for jag på skidträning jag sprang i tervaller och MAQ träning!!! :D <3<33 nu får ni bilder


göll alfons

Vaarmt utee<3


:)

hehehe

<3<33

:)


nu får ni bilder sen stugan i söndags


hehe cooling

:D

:D :) <3

Gölle molly!! <3:D

:D

det var alla hejdåååå:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0