summergames:D <3

heej förlåt föratt jag inte har bloggat men det har varit summergames och alltsånt :D
första matchen mot IL norild så blev det 1-1
andra matchen mot Clemensnäs IF så blev det 1-1 :D:D:D:D:D:D:D
och tredje matchen  mot FC lynx så blev det 1-3 till dom :(:(:(:(:(:(:(:(
moa  ifrån  umeå. hon spelar i IFK umeå mariehem dom kom till semifinal men åkte ut mot hässelby SK FF:(:(:(:(
idag har vi spelat en plaseringsmatch mot spöland/vännäs vi vann med 3-1 :D sen när jag kom hem från matchen såå var jag hemma ett tag sen åt vi och sen for jag till vallsberget och körde stavgåg med sprätt många gånger uppför:D   TUNGT :)) <3<3<3<3<3


JAg :D

när vi tackade mot IL norllid :D:D

Moa<3<3<3

när Oscar spelade:D

samma :D

mormor

christian:D
 
 pappa&morfar:D

på tränigen:D

sprag med alfons på nya rullskidbanan i piteå som jag ska träna på
i  morgon :D:D:D::D:D:D:D:D:D::D


tänkte lägga in mer bilder men det e typ nå fel på blogg.se)
(kommentera)
byeebyeeee

Kommentarer
Postat av: Laila

Vilken fin bild på Oscar!!!!!

2011-07-24 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0