heej=)

heeej
 idag har jag varit på stan med mamma :) vi gick först på loppis och kollade om några som sålde smycken var där,för att på kyrkmarknaden så köpte jag å glad smycken med örhänge sen när jag kom hem från kyrkmarknaden så var det bara ett örhänge i påsen:(:(:'(
sen så gick vi på stan och sen for vi ut och åt på thaigarden:) det vart supeer gott:)
sen skulle vi fara och spela minigolf på norrstrand me när vi kom dit och skullle få våra klubbor och bollar så var typ bollarna slut:'(
så då for vi hem sen for vi tillbaka till minigolfen och då hade dom bollar:):):)

:):):):):):):):):)

bilder↓


jag:D

mamma<3

:P

foppaskomärket

:D<3

:P<3

en fiskmås:)

det mamma åt:)

det jag åt:)

coca colan:):):):):)

:)

byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0