stan:)

heej :) idag på skolan var det goda skönt:D
jag  hade bara två lektoner sen sluta jag :D:D:D men jag var tvungen och gå hem elr vänta på bussen i 1 timma och en kvart   men jag valde iaf och gå för då kmr jag hem
snabbare:D sen när jag kom hem så åt jag sen for jag till stan mamma kom från jobbet direkt till stan så jag åkte buss dit, det blev att jag köpte några julklappar och så fick jag en bok
och en jätte snygg tröja av mamma  tack<3
sen for vi hem :)  ´nu har jag bara tagit det lungt:)sen ksa jag typ bara ta det lungt occh görs några övnigar för min rygg/axel

snart kmr det in en ny header:)
ses:D <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Missing u<3

2011-12-07 @ 21:32:35
URL: http://iloveyounow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0